Головна сторінка » Фінанси та бухгалтерія » Адміністративні витрати
Адміністративні витрати
Для зручності роботи персоналу клініки, окремий розділ нашої програми, присвячений саме адміністративним витратам.
Функціонал “Адміністративні витрати” дає змогу додати наступну інформацію:
- назву витрати,
- тип розрахунку,
- вартість,
- ким створено і коли,
- якщо внесену позицію видалили, то ким видалено, коли видалено, причина видалення.
За необхідністю, користувачі можуть додатково передавати дану інформацію в бухгалтерську програму медичного центру.
Демонстрація функціоналу в медичній програмі Clinica WEB
Інші технології:
Можливості інтеграції МІС з різними бухгалтерськими програмами, які використовують медичні центри
Зручний функціонал для розрахунку вартості послуг, наданих пацієнту під час прийому
Контроль, оптимізація, постійний збір інформації про ефективність лікарнів, певних напрямків, клініки в цілому
Облік товарів медичного призначення (витратні матеріали, на продаж та ін).
Створення, редагування та видалення послуг, цін, описів до них - все доступно в одному місці.