Головна сторінка » Фінанси та бухгалтерія » Складський облік
Складський облік
Назва модулю “Складський облік” говорить сама за себе. В рамках реалізованого функціоналу МІС є можливість повного забезпечення обліку та взаємодії з іншими структурними підрозділами медичного центру.
Таким чином, є можливість:
- отримувати / приймати на облік товари;
- розподіляти між кабінетами / лікарнями (іншими відповідальними особами);
- списувати матеріали, товари, які були використані чи реалізовані персоналом клініки.
Рівень доступу до перегляну, редагування інформації залежить від налаштувань. Їх можна реалізовувати на рівні ліцензії, яку купує ваш медичний центр.
Інші технології:
Можливості інтеграції МІС з різними бухгалтерськими програмами, які використовують медичні центри
Зручний функціонал для розрахунку вартості послуг, наданих пацієнту під час прийому
Контроль, оптимізація, постійний збір інформації про ефективність лікарнів, певних напрямків, клініки в цілому
Облік товарів медичного призначення (витратні матеріали, на продаж та ін).
Створення, редагування та видалення послуг, цін, описів до них - все доступно в одному місці.