пн-пт – 09:00 – 18:00
Медична інформаційна система
Медична інформаційна система

Call-center

Модуль Call-center розроблений з метою покращення ефективності роботи, як окремого підрозділу колл-центр, так і адміністраторів, які виконують ці функції.
Основна задача – прийом, обробка та здійснення вихідних дзвінків до пацієнтів клініки.

Для зручності виконання цих обов’язків, також реалізовані та підключені інші модулі, які полегшують та пришвидшують роботу співробітників Call-center:

Якщо структура вашої клініки передбачає велику кількість різних послуг та спеціалістів в клініці, рекомендуємо при стартовому підключені медичної інформаційної системи Clinica WEB налаштовувати даний модуль і підключати IP-телефонію.
Це дає можливості:
Інші технології:

Каса

Підключення касового апарату. Фіскальний та нефіскальний облік.

Детальніше

Call-center

Підвищуємо ефективність роботи адміністраторів чи спеціалізованого call-center вашого центру.

Детальніше

Залиште заявку

    Оставьте заявку

      Спробувати demo