Готовий онлайн-кабінет для пацієнтів медичного центру з підключеною МІС
Головна сторінка » Інтеграції » IP-телефонія
IP-телефонія
IP-телефонія – корпоративна інтернет-телефонія. Сучасна технологія, яка дозволяє не просто контролювати усі дзвінки всередині медичного центру, а також повністю інтегрувати їх в CRM систему.
IP-телефонія – не є функціоналом по замовчуванню. Підключати чи ні – вирішуєте ви самостійно. Наша МІС дозволяє підключити телефонію, як віртуальну, так і локальну. У випадку підключення локальної АТС усі налаштування за адміністратором цієї систему у вашій клініці.
Опцію IP-телефонія в нашій МІС можна підключити одразу або ж з часом, коли виникне така корпоративна необхідність. Також, у випадку необхідності зміни оператора IP-телефонії, вам необхідно отримати новий ключ інтеграції (якщо ми говоримо про віртуальну телефонію) та передати спеціалістам нашої підтримки для подальшого налаштування.
Найчастіше наші клієнти використовують такі IP-телефонії:
- Binotel - віртуальна АТС (Clinica WEB являється партнером, а тому для наших клієнтів діє бонусна система підключення. Деталі запитуйте у наших менеджерів);
- Vega (також віртуальна система);
- FreePBX - локальная АТС. Якщо ваш медичний центр працює на цій системі, то підключенням займаються спеціалісти даної АТС.
Крім того, можна підключити будь яку IP-телефонію на базі Asterisk.
Переваги IP-телефонії для клініки
Переваги підключення IP-телефонії для медичного центру:
- автоматичне фіксування пацієнта по номеру телефону (не потрібно додатково шукати, що за пацієнт телефонує);
- швидкий запис пацієнтів на прийом (усі дані підтягуються в МІС автоматично);
- фіксація пропущених дзвінків в єдиному місці. Ці дані доступні усім операторам центру, а тому, як тільки хтось з операторів чи адміністраторів звільняється, може одразу опрацювати пропущений дзвінок від пацієнтів;
- контроль операторів чи інших осіб, хто спілкується з пацієнтами клініки. А саме, за допомогою IP-телефонії проводиться автоматичний запис розмов, фіксація усіх вхідних і вихідних дзвінків. В будь-який час головний лікар чи власник клініки може зайти в кабінет телефонії і прослухати розмови. Це дозволяє покращувати якість обслуговування пацієнтів, а відповідно підвищує лояльність людей до клініки, що автоматично відображається на збільшенні потоку нових пацієнтів і росту прибутку клініки. Та інші.
Інші технології:
Повна інтеграція медичного обладнання для діагностики та аналізів з МІС
Для ефективної роботи персоналу в межах нашої програми усі аналізатори можливо інтегрувати в загальну систему роботи клініки.
IP-телефонія - важливий функціонал для роботи админістраторів. Це дозволяє покращити якість і швидкість опрацювання звернень в медичний центр.